• Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
Subscribe
No Result
View All Result
Namaste.pl
No Result
View All Result

Jaka reklama będzie odpowiednia na auto osobowe?

in Motoryzacja
samochod osobowy reklama

Wykorzystujesz w swojej działalności samochód, docierając nim do klientów, a może posiadasz całą flotę pojazdów, które każdego dnia służą realizowaniu celów przedsiębiorstwa? Z pewnością zastanawiasz się, czy da się poczynić działania, dzięki którym bez większego wysiłku zbudujesz pozytywny wizerunek firmy. Doskonałym rozwiązaniem okazuje się folia reklamowa umieszczona na samochodzie – źródło informacji i środek zapewniający szeroki zasięg.

Różne formy reklamy spotykane w mediach i przestrzeni publicznej

Rynek reklamowy jest naprawdę obszerny i trudno nie zgubić się w gąszczu możliwości. Stawiając pierwsze kroki w tej materii, trudno obrać właściwy kierunek, lecz można nieco ułatwić sobie wybór ścieżki działań marketingowych, zwracając się w stronę strategii BTL lub ATL. To dwa typy reklam. Czym się różnią?

Druga z nich dotyczy przekazu do masowego odbiorcy, odnosi się do takich dróg jak prasa, telewizja, radio. Pierwsza zaś ukierunkowana jest na konkretną grupę lub nawet jednostkę, a reklama za pośrednictwem e-maili, SMS-ów czy social mediów dociera do wskazanych osób albo kręgów. Różnią się także pod innymi względami. Do której z tych form zalicza się więc reklama na auto w Warszawie?

Reklama w formie barwnej folii nakładanej na pojazd ma za zadanie zwiększyć świadomość marki i dotrzeć do szerokiego grona nieokreślonych odbiorców, co stawiałoby ją wśród metod stosowanych w ramach ATL, ale zarazem ma wspomagać sprzedaż przy ograniczonym budżecie reklamowym, co pasowałoby do BTL. Jak widać, foliowanie auta łączy w sobie niektóre cechy obu sposobów promocji.

Gdy budżet na działania marketingowe jest skromny

Na samochód idealna będzie więc reklama w formie folii zawierającej przemyślany i dopracowany projekt. Musi on uwzględniać bowiem zarówno kształt, jak i kolor pojazdu i zawierać elementy pozwalające w jasny sposób zidentyfikować dany podmiot.

Co istotne, folia na samochód stanowi wydatek jednorazowy, więc gdy budżet na działania marketingowe jest ściśle ograniczony i nie pozwala na wybór wielu form, warto zdecydować się na taką właśnie inwestycję. Zasięg oraz czas ekspozycji powodują, że przy poczynionym nakładzie można znacząco podnieść rozpoznawalność marki.

ShareTweetShare
Previous Post

Co warto wiedzieć przed wizytą u neurologa?

Next Post

Centrum ogrodnicze – jakie produkty można tam zakupić?

Next Post
centrum ogrodnicze

Centrum ogrodnicze – jakie produkty można tam zakupić?

Please login to join discussion
motocyklowe kaski dla dzieci

Kaski motocyklowe dla dzieci – bezpieczeństwo najmłodszych pasażerów na pierwszym miejscu

20 maja 2025
kredyt finansowy

Jak kredyt wpływa na codzienność? Praktyczne wskazówki z życia wzięte

2 kwietnia 2025
meska koszulka

Koszulka męska i koszulka damska – jak wybrać idealny model na każdą okazję?

22 stycznia 2025
konstrukcyjne elementy

Elementy konstrukcyjne do zadań specjalnych – na co zwrócić uwagę przy wyborze?

20 stycznia 2025
skup zlomu

Cennik skupu złomu – co wpływa na ceny metali?

11 stycznia 2025
aparat ortodontyczny

Jakie są typy aparatów ortodontycznych?

10 stycznia 2025
gietraka do balch

Czym są giętarki?

5 stycznia 2025
srodki smarne

Jakie środki smarne wybrać?

3 grudnia 2024
ADVERTISEMENT
Namaste.pl

Menu

  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda