• Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
Subscribe
No Result
View All Result
Namaste.pl
No Result
View All Result

Identyfikacja wizualna – na co zwrócić uwagę kreując wizerunek marki?

in Aktualności
wizerunek

Identyfikacja wizualna to jedno z podstawowych zadań stawianych przed działami marketingu firm – niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z niewielką, własną działalnością, czy też z dużą korporacja. Kluczem do sukcesu jest bowiem rozpoznawalność. Na co powinniśmy zwrócić uwagę kreując wizerunek marki? 

Rozpoznawalność – jedna z najważniejszych cech każdej marki!

Jeśli nasza firma ma odnieść sukces, to musimy zapisywać się w świadomości potencjalnych klientów. Konieczne jest więc dbanie o odpowiedni wizerunek marki. Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu rozpoznawalności marki firmy na rynku. Składają się na nią między innymi:

  • logo/logotyp
  • kolorystyka
  • czcionka firmowa,
  • wygląd budynków i charakterystyczny wystrój wnętrz,
  • wygląd produktów oraz opakowań w jakie będą pakowane,
  • szata graficzna materiałów promocyjnych.

Spójny system wizualny to jedna z kluczowych kwestii dla każdej – mniejszej, lub większej firmy.

Jeśli dalej zastanawiasz się, czy jest to potrzebny element, koniecznie przeczytaj wpis o identyfikacji wizualnej na kreatywnygrafik.pl.

Księga identyfikacji wizualnej – co to takiego?

Księga identyfikacji wizualnej to oficjalny zapis wzorców prezentacji firmy. Określa ona elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania. Zapisy związane z identyfikacją wizualną mogą zostać rozszerzone także o tak zwaną księgę komunikacji werbalnej. Zawierane są w niej zwykle informacje dotyczące takich niezwykle ważnych kwestii, jak ustalenia dotyczące nazwy, sloganu firmowego, haseł reklamowych, słów kluczowych nazewnictwa produktów i ofert, słów kluczowych, wzorcowych tekstów. Można więc powiedzieć, że w księdze identyfikacji wizualnej zawarte są wszystkie najważniejsze informacje związane ze sposobem przedstawiania wizerunku firmy w mediach, broszurach, mailach firmowych czy też w witrynach internetowych. O przygotowanie zbioru takich zasad powinna zadbać każda firma – nie tylko topowi, rynkowi gracze, ale i mniejsze podmioty, które chcą prezentować się w pełni profesjonalnie.

ShareTweetShare
Previous Post

Must have w zimowej szafie – sprawdź listę!

Next Post

Poznaj sposoby na to, aby szybko schudnąć

Next Post
dieta

Poznaj sposoby na to, aby szybko schudnąć

Please login to join discussion
pogotowie kanalizacyjne

Jakie sytuacje wymagają interwencji pogotowia kanalizacyjnego?

6 grudnia 2023
grawerowanie laserem

Jak przebiega grawerowanie laserem?

6 grudnia 2023
lekarz medycyny pracy

Jakie są obowiązki pracodawcy związane z medycyną pracy?

5 grudnia 2023
firma malujaca elewacje

Malowanie elewacji – jak wybrać odpowiednią firmę?

5 grudnia 2023
drewniany domy

Jak zabezpiecza się domy drewniane całoroczne przed warunkami atmosferycznymi?

30 listopada 2023
rtg zebow

Jakie są alternatywy do RTG zębów?

30 listopada 2023
zestaw montazowy kompresora

Jakie elementy zawierają kompletne zestawy montażowe kompresora?

29 listopada 2023
walkownica do ciasta

Czym różni się domowa wałkownica do ciasta od profesjonalnego urządzenia?

29 listopada 2023
ADVERTISEMENT
Namaste.pl

Menu

  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda