• Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda
Subscribe
No Result
View All Result
Namaste.pl
No Result
View All Result

Identyfikacja wizualna – na co zwrócić uwagę kreując wizerunek marki?

in Aktualności
wizerunek

Identyfikacja wizualna to jedno z podstawowych zadań stawianych przed działami marketingu firm – niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z niewielką, własną działalnością, czy też z dużą korporacja. Kluczem do sukcesu jest bowiem rozpoznawalność. Na co powinniśmy zwrócić uwagę kreując wizerunek marki? 

Rozpoznawalność – jedna z najważniejszych cech każdej marki!

Jeśli nasza firma ma odnieść sukces, to musimy zapisywać się w świadomości potencjalnych klientów. Konieczne jest więc dbanie o odpowiedni wizerunek marki. Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu rozpoznawalności marki firmy na rynku. Składają się na nią między innymi:

  • logo/logotyp
  • kolorystyka
  • czcionka firmowa,
  • wygląd budynków i charakterystyczny wystrój wnętrz,
  • wygląd produktów oraz opakowań w jakie będą pakowane,
  • szata graficzna materiałów promocyjnych.

Spójny system wizualny to jedna z kluczowych kwestii dla każdej – mniejszej, lub większej firmy.

Jeśli dalej zastanawiasz się, czy jest to potrzebny element, koniecznie przeczytaj wpis o identyfikacji wizualnej na kreatywnygrafik.pl.

Księga identyfikacji wizualnej – co to takiego?

Księga identyfikacji wizualnej to oficjalny zapis wzorców prezentacji firmy. Określa ona elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania. Zapisy związane z identyfikacją wizualną mogą zostać rozszerzone także o tak zwaną księgę komunikacji werbalnej. Zawierane są w niej zwykle informacje dotyczące takich niezwykle ważnych kwestii, jak ustalenia dotyczące nazwy, sloganu firmowego, haseł reklamowych, słów kluczowych nazewnictwa produktów i ofert, słów kluczowych, wzorcowych tekstów. Można więc powiedzieć, że w księdze identyfikacji wizualnej zawarte są wszystkie najważniejsze informacje związane ze sposobem przedstawiania wizerunku firmy w mediach, broszurach, mailach firmowych czy też w witrynach internetowych. O przygotowanie zbioru takich zasad powinna zadbać każda firma – nie tylko topowi, rynkowi gracze, ale i mniejsze podmioty, które chcą prezentować się w pełni profesjonalnie.

ShareTweetShare
Previous Post

Must have w zimowej szafie – sprawdź listę!

Next Post

Poznaj sposoby na to, aby szybko schudnąć

Next Post
dieta

Poznaj sposoby na to, aby szybko schudnąć

Please login to join discussion
Pozycjonowanie stron – jak to robić skutecznie?

Pozycjonowanie stron – jak to robić skutecznie?

24 kwietnia 2022
Profesjonalna naprawa zawieszeń – czyli jaka?

Profesjonalna naprawa zawieszeń – czyli jaka?

10 maja 2022
holowanie

Laweta a2 – czym się kierować przy wyborze firmy?

6 maja 2022
Księgi gości weselnych – co warto w nich zawrzeć?

Księgi gości weselnych – co warto w nich zawrzeć?

29 kwietnia 2022
handel

Handel elektroniczny – jak zacząć?

27 kwietnia 2022
remont

Klejenie płyt gipsowych na ściany. Jak przygotować podłoże?

11 lutego 2022
ksiegowosc

Obsługa księgowa rolników – co brać pod uwagę wybierając dobrą firmę?

21 kwietnia 2022
pielegnacja twarzy

Serum do twarzy z witaminą C i jego rola w codziennej pielęgnacji

21 kwietnia 2022
Namaste.pl

Menu

  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda

No Result
View All Result
  • Aktualności
  • Dom i Wnętrze
  • Biznes i Finanse
  • Moda i styl
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Zdrowie i Uroda